Det blev Foreningen mod Affald i Naturen, der løb med de fleste af læsernes stemmer ved Byens Bedste Awardshow den 18. april i Skansen. Dermed blev foreningen den 3. vinder af klimaprisen Årets Grønne Nul.

Klimaprisen gives til en privatperson eller frivillig forening, der bidrager til en grønnere fremtid – og inspirerer andre til at gøre det samme.